Budzimy się na nowo - Wiosenne inspiracje

by - 10:00 AM

Witajcie!
Ten post, będzie nieco różnił się od tych ostatnich, publikowanych na tym blogu. Dziś trochę się zainspirujemy i porozmawiamy o wiosennym ociepleniu (w sensie dosłownym i metaforycznym). 
Nie przedłużam i zapraszam!



Przez ostatnie tygodnie, w mojej miejscowości temperatura spadała do około -14 stopni. Ciepłe kozaki, grube kurtki, duże kominy, czapka i rękawiczki. Tak wyglądałam codziennie, a i tak było mi zimno. Znacie ten ból? 
Nadchodzi wiosna, zrzucamy zimowe ubrania, przestawiamy się na lekkie ciuchy, zdejmujemy z siebie "ciężar". 
Wszystko budzi się na nowo, kwiaty, owady, zwierzęta, drzewa, trawa i liście. 
Wstając rano, słońce oświetla naszą twarz, a ciepło za oknem potęguje uczucie błogości. 


Dlatego, myślę, że nasze życie można porównać do pór roku. 
Zacznijmy od lata.
Jest okres, w którym wszystko idzie nam świetnie, jesteśmy szczęśliwi. Spełniamy marzenia, dojrzewamy w naszym własnym słońcu, świetle. 


Potem wszystko zaczyna się powoli psuć. Spadamy. 
Na to składa się wiele czynników. 
Tracimy przyjaciela, zmieniamy otoczenie, a może coś zupełnie innego? 
Płaczemy. 
Jak deszcz spadający w listopadzie, październiku. 
Przeżywamy jesień. 



Wpadamy w mały, czasem duży dołek. 
Większość czasu jesteśmy pogrążeni w mroku. 
Tęsknimy za dawnym słońcem. 
Marzniemy w sercu. 
Powinniśmy jednak wiedzieć, że to minie. 

Zima też mija. 


Powracamy. 
Po chwili załamania powoli wracamy do życia. 
Do codzienności. 
Szczęście obejmuje większość naszego dnia. 
Wstajemy, odradzamy się. 

Jak natura na wiosnę. 





You May Also Like

16 komentarze

  1. Kocham wieosnę to jedna z piękniejszych pór roku :) Jednak teraz trochę się spóznia :) Przepiękne inspiracje :D
    https://by-tala.blogspot.com/2018/03/your-biggest-enemyis-you.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne inspiracje! NA wiosnę czekam w tym orku z tak wielkim utęsknieniem, jak jeszcze nigdy. Ramonesko, kiedy będę mogła wyciągnąć cie z szafy?!

    anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju te zdjęcia są takie wiosenne, że moje oczekiwanie na tę porę roku zwiększyło się o jakieś 100% :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już tak bardzo chce wiosnę, ale akurat wczoraj znowu zaczął padać śnieg i zrobiło się zimno. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie opisane! Idealnie odzwierciedla moje dzisiejsze poranne rozkminy jak obudziłam się ze słońcem za oknem!
    Zdecydowanie team Wiosna!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam wiosnę! Wszystko budzi się do życia i jak słońce swieci za oknem to od razu chce się wstać i działać :)
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely inspirational photos. Flowers and nature are what we need everyday!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę już wiosnę, ale ten śnieg trochę to zaburza:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje i bardzo trafne porównania pór roku do nastrojów i etapów w życiu. Pięknie napisane.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow gorgeous post dear, love these beautifull pictures..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne porównanie życia do pór roku. Aż miło przeczytać tak inspirujący tekst. Ponad to przepiękne fotografie, idealne do tego wpisu! przyznam się szczerze, że zima dla mnie mogłaby się skończyć. Już zaczęło robić się ciepło, a tu nagle spadł śnieg. Znowu.
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień w Polsce może faktycznie taka jest, bo tu w USA jest piękna i kolorowa i słoneczna! Ja się nie umiem doczekać na wiosnę, to moja ulubiona pora roku :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie ostatnio też przyszło mi do głowy, że z porami roku jest jak z życiem :) Świetnie to opisałaś.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę Ci powiedzieć, że uwielbiam posty z inspiracjami
    Zresztą, mogłabym je oglądać i oglądać ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane