Wysowa Zdrój - Ciche Uzdrowisko

by - 10:00 AM

Witajcie! Jak wam minął ten tydzień?
Mi w miarę przyzwoicie. Byłam mi.n. w kinie, na filmie ''Cudowny Chłopak''.
(Który swoją drogą bardzo mi się podobał)
Jednak nie to, jest dzisiejszym tematem posta. 

Mowa będzie o spokojnym uzdrowisku, położonym w górach. 




Jeżdżę tam praktycznie co rok na sylwestra. Dlaczego? W zimie jest tu po prostu pięknie. To miejsce ma swój magiczny klimat.


Nie przyjeżdża tu wielu turystów, głównie osoby z sanatorium.


W centrum miejscowości znajduje się ogromny park, a w nim m.in. Pijalnia Wód Mineralnych, oraz Stary Dom Zdrojowy.



Wody, które możemy spróbować to : Henryk, Józef II, Franciszek, Anna, Józef I Słone.
Mają one korzystny wpływ na nasze zdrowie, jednak większość z z nich ma nieprzyjemny smak.

W Wysowej nie znajdziemy pizzerii, fast foodów. Karczmy w okolicy zawierają za to mnóstwo regionalnych dań, a w zimie, rozgrzewające herbaty o różnych aromatach.



Wyżej przedstawiony budynek to ''Karczma Dziurnówka''. Jest ona według mnie obowiązkowym przystankiem podczas wypoczynku w uzdrowisku.
W środku panuje typowo górski klimat.


Należy również wspomnieć o widokach, które są jednym słowem - wspaniałe.
Jeśli dopisuje nam śnieg i mróz, warto wybrać się na podróż kuligiem po okolicy.


W Wysowej nie znajdziesz smrodu spalin, powietrze jest bardzo czyste i idealne do godzinnych spacerów.
W tym miejscu na pewno można się wyciszyć, posłuchać śpiewu ptaków i szumu drzew.
Bardzo polecam wszystkim, szczególnie osobom zestresowanym.


Leonia

>>>
Ostatni raz w Wysowej Zdrój byłam w styczniu tego roku.
Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.
>>>



You May Also Like

33 komentarze

  1. Miejsce rzeczywiście przepiękne. Oprócz widoków bardzo podobają mi się te "górskie, drewniane domki"- cudo:)
    kto wie? może i ja się tam kiedyś wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, wydaje się być magicznie - cudowne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, zimą jest tam naprawdę pięknie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce z niesamowitym klimatem!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pieknie tam jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że w Polsce istnieją takie miejsca.
    Niejeden człowiek choć raz w życiu zapragnie wybrać się w okolice, gdzie głównym odgłosem jest śpiew ptaków.
    Brak smogu - czyste powietrze jest w dzisiejszych czasach bardzo cenione! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne miejsce i piekne zdjęcia!
    Niesamowity klimat ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne miejsce! Z chęcią się tam udam, bo powoli zaczynam mieć dosyć ciągłego gwaru miastowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj ślicznie tam jest :) też chętnie bym tam pojechała :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia oddają magiczny klimat tego miejsca :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie miejsca z klimatem <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. so beautiful <3

    have a nice day
    www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy wspomniałaś o górach to mi już wystarczyło! Uwielbiam te klimaty, pięknie tam. Czyste powietrze, chłód, szum liści, śpiew ptaków... no może nie wszystko podczas zimy, ale za to widoki zawsze są przepiękne :)
    Co się dzieje w USA kiedy spadnie trochę za dużo śniegu? :D Zapraszam! Odwdzięczam się za każdy komentarz pozostawiony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście pięknie, widać, że jest tam spokojnie, a ja lubię spokojne miejsca. Może w przyszłości się tak zdecyduje wybrać :)

    Pozdrawiam i zapraszam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym miejscu, ale wygląda fajnie :D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zamierzam iść na ten film do kina :) bardzo ładne miejsce, ja nie jeżdżę po uzdrowiskach ponieważ w uzdrowiskach mieszkam :) Polanica Zdrój, Kudowa Zdrój, są zaledwie kilkanaście kilometrów od mojej małej mieścinki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne miejsce, moją uwagę przyciągnęła oczywiście... czekolada!

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne klimatyczne miejsce! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia jak i miejsce. Jeszcze nigdy tam nie byłam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

  20. Hello your Blog is very nice for this I became your fixed reader (Google Friend Connect #26) you want to return the subscription? The gfc bar is on the RIGHT scrub of my blog very much thanks I'm waiting for you http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia a miejsce jest wręcz magiczne, takie klimatyczne :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne, klimatyczne miejsce, poki co nie mialam okazji tam jeszcze byc ;)

    co powiesz na wspolna obs? ja juz i to z ogromna checia!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne miejsce <3 Może w przyszłości się tam wybiorę.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście dobre miejsce na odprężenie. Nigdy nie miałam okazji jeszcze tam być, ale to musi się zmienić. Czasem człowiek potrzebuje przemyśleć parę spraw i myślę, że to byłoby świetne miejsce na to.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy tam nie byłam i pierwszy raz słysze o tym miejscu ale po zdjeciach wiem, że jest tam ten klimat! Myślę, że wiosną równie pięknie tam jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia,cudownie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne miejsc! ;) bardzo lubię zwiedzać Polskę ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. W okolicach tego uzdrowiska pracowaliśmy nad monografią przyrodniczą :) Chodziłam alejkami tego parku i byłam przy uzdrowisku- pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe i klimatyczne miejsce. :) Fajnie zdjęcia przywiozłaś :)

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane