Inspiracje - Podróż z przyjaciómi

by - 10:00 AM

Witajcie! W tym poście, jak sam tytuł wskazuje, zainspirujemy się. 
Jak wyglądają wycieczki z przyjaciółmi, wspólne spędzanie czasu, z kliszy aparatu?
Zapraszam!











Obozy, wspólne wakacje w przeróżnych krajach...
Jednak, przygodą nie są tylko wyjazdy do odległych krain i miejsc, ale także każdy biwak, wycieczki po różnych miastach. 
Zwykłe ognisko jest swego rodzaju podróżą. 
Docieniajmy chwile, które spędzamy z innymi ludźmi. 









To tyle, jeśli chodzi o te inspiracje.
Przepraszam z góry, że w tym poście mało napisałam, pokazałam tylko zdjęcia.
Przez ostatnie dwa tygodnie, wciągnął mnie ogromny natłok obowiązków. Spowodowany był on oczywiście szkołą.
Dlatego też, przez najbliższe 3 tygodnia nie będę aktywna w blogosferze. W wolnej chwili odwiedzę wasze linki pod tym postem.
Po przerwie wracam do regularności:)
Do 21 kwietnia kochani!

Leonia

You May Also Like

18 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia ! Kocham wprost podróze a ze znajomymi czy z ukochaną osobą są najlepsze :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspirację strasznie mi się podobają.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, aż mam ochotę spakować plecak i wyruszyć gdzieś w jakąś podróż :) mam nadzieję, że chociaż po części to zrealizuję jak tylko zrobi się ciepło :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderfull inspiration dear & love these photos..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  5. Podróżowanie z przyjaciółmi jest na pewno ciekawsze niż w pojedynkę :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam podróże z przyjaciółmi, aż tęsknię za wakacjami :) zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny post, bardzo poruszający. Kocham moją przyjaciółkę. Już ponad 18 lat w przyjaźni, która staje się silniejsza dzień po dniu. To bezcenne. :) Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podróżować. Niestety chwilowo nie mam takiej możliwości. Mimo wszystko, cieszę się, że prowadzisz tego typu bloga! :-)
    Będę cierpliwie czekała na kolejne posty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas spędzony z przyjaciółmi zapamiętamy na całe życie! A te zdjęcia są takie inspirujące, jak będę ze znajomymi na wakacjach też muszę takie zrobić :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne inspiracje. Aż chce się gdzieś wyjechać :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, nastrojowe inspiracje. Mam ochotę wziąć torbę i jechać w świat :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, idealne na zbliżające się wakacje
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż chce się tak wyjechać :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post, I love all of your photos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podróże w gronie najbliższych są cudowne <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny kwietniowy dzień twoje inspiracje są przepiękne Zdjęcia są fantastyczne lubię podróżować z moją przyjaciółką Mam nadzieję że również z naszych wycieczek i podróży przywieziemy mnóstwo fantastycznych wspomnień w postaci zdjęć ale też i pięknych wspólnych przeżyć pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia z posta to travel goals jak dla mnie. Marzą mi się takie podróże z przyjaciółmi, którzy także kochają podróżować, ogniska, road trips czy zachody słońca na plaży ♡
    malinowynotes.blogspot.com (u mnie post z najciekawszymi miejscami na Maderze i filmik z podróży, zapraszam w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzy mi się taki wyjazd ze znajomymi, ale teraz kiedy wszyscy studiujemy to jakoś ciężko zebrać się ekipą. Każdy jest czymś zajęty. Jak się chodziło do szkoły to było zdecydowanie łatwiej :(

    www.inspirant-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane