Urodziny przyjaciółki - przegląd Krosna

by - 4:34 PM

Witajcie po przerwie! 
Szkolne sprawy uprzątnięte - nareszcie ;)
Podczas mojej nieobecności, odwiedziłam moją najlepszą przyjaciółkę z bloga Around The World
Podczas jej urodzin odwiedziłyśmy miasto Krosno, a ja zrobiłam mnóstwo zdjęć. 
Zapraszam! 



Na początku, odwiedziłyśmy galerię w celu kupienia dla niej prezentu. Oczywiście, nie mogło obyć się bez wizyty w Grycanie, naszej ulubionej kawiarni. 


Następnie pojechałyśmy na stare miasto, aby trochę odpocząć w słońcu. 









Potem, udałyśmy się do naszej ulubionej, niżej pokazanej cukiernii.




(to było pyszne!) 

Pod koniec naszej podróży, postanowiłyśmy wybrać się na krótki spacer w parku.




Ten dzień był naprawdę świetny! Nie sądziłam, że Krosno może być takie piękne i interesujące :) 
A wy odwiedziliście jakieś ładne miejsca w tym roku?
Piszcie w komentarzach :) 

Leonia



You May Also Like

16 komentarze

  1. Piękne są te zdjęcia z łukami, zwłaszcza ostatnie z pięknym pastelowy różem. O Krośnie za wiele nie słyszałam, ale jak widać, każde miejsce ma swoje uroki :)
    malinowynotes,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajna taka wycieczka. Ja nigdy nie byłam w Krośnie, dlatego z chęcią bym się tam wybrała :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak tam jest pięknie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lody z Grycana <3 Ja w tym roku jeszcze nie miałam okazji odwiedzić jakiegoś nowego miejsca, ale postaram się to nadrobić w wakacje.
    Miłego wieczoru :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. lody z Grycana w tym roku często jadałam :D Bardzo ładne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Krośnie.. piękna fotorelacja! <3 A te freakshake z oreo wyglądają megaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie już chyba wiem gdzie będę chciała pojechać w wakacje! Ostatnie zdjęcie mnie urzekło.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Krosno to moje tereny! Mieszkam kilkanaście kilometrów dalej! Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają ;)

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, Krosno wydaje się bardzo magiczne! Nigdy tam nie byłam i myślę, że przy najbliższej okazji chętnie odwiedzę to miejsce!
    W tym roku moimi jedynymi podbojami jest niedaleki mojego miasta Szczecin, który jest dla mnie równie pięknym i magicznym miastem, mimo, że wiele osób uważa je za przezroczyste i nudne.
    Za 3 dni wybieram się do Krakowa, który jest moim azylem i totalną miłością, uważam, że Kazimierz to jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie byłam, zdjęcia przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ujęcia!
    Niektóre zdjęcia "pyszne", aż zgłodniałam :D



    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very beautiful photos. I like all... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back dear?
    my blog: www.guzelvekulturlu.com
    I will really appreciate that. Thank you
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane