Ferie w Trójmieście

by - 10:00 PM

Witam was bardzo serdecznie!
W moim województwie ferie trwają już ponad 7 dni. Ten czas staram się wykorzystać, najlepiej jak mogę. Pierwszy tydzień spędziłam w cudownych miastach - Sopot, Gdańsk. 
Dziś pokażę wam zdjęcia, które tam wykonałam oraz opowiem, co zwiedziłam, zobaczyłam. 
Zapraszam!


Mieszkam na południu Polski, więc niestety rzadko mam kontakt z morzem. Dlatego, kiedy już jestem w miastach typu właśnie Sopot, staram się wybrać hotel, który nie będzie bardzo oddalony od plaży.
Tym razem, mój wybór padł na ośrodek Hotel Aqua Sopot.
Posiada on 3 gwiazdki i znajduje się 300 metrów od morza. 


Pobyt w hotelu uważam za udany, nie mam żadnych zastrzeżeń. Obsługa mile nastawiona, a pokoje były czyste i ładnie urządzone. 

Do Sopotu przyjechałam pociągiem, a dokładniej Express InterCity Premium. Komfort podróży był najlepszy ze wszystkich środków transportu, jakich dotychczas wypróbowałam.

Pierwszego dnia zwiedziłam okolice - Sopot. Byłam m.in. na słynnym Monciaku. 
Oto kilka zdjęć zrobionych tego dnia:




Drugiego dnia wybrałam się do Gdańska. Zachwyciłam się tym miastem. Prześliczne kamieniczki na starym mieście, wszechobecne galerie sztuki oraz sklepy z bursztynami dodawały temu miejscu klimat. 










(przepraszam za spam zdjęciami, ale nie mogłam się zdecydować;p)

Trzeciego dnia była naprawdę śliczna pogoda, dlatego uznałam to za świetną okazję, aby pochodzić po sopockiej plaży. Po spacerze udałam się do White Marlina na obiad (nawiasem mówiąc był świetny i warty swojej ceny). Pod koniec dnia, wieczorem, poszłam na molo;)





Czwartego dnia zaczął padać śnieg, a ja z bólem opuściłam Trójmiasto.
Mimo, że wycieczka wcale nie była długa i tak, niesamowicie ją wspominam.

Pierwszy raz odwiedziłam morze w zimie. Oczywiście nie kąpałam się, ale nie żałuję.
Do plusów z pewnością zaliczę małą ilość turystów i niesamowity zimny klimat. Spróbowałam czegoś nowego.

A wy co sądzicie o Trójmieście? Byliście, a może tam mieszkacie? Napiszcie w komentarzach.

Leonia

You May Also Like

12 komentarze

  1. W trójmieście nie miałam okazji być, ale chętnie zobaczyłabym morze zimą ^^
    Świetne zdjęcia! Dwa ostatnie bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Trójmieście byłam tylko raz w życiu i było to dość dawno, więc niewiele pamiętam. Piękne zdjęcia ! *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsca <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam trójmiasto i ogólnie morze, ale niestety jestem z południa. Jednym z moich ulubionych polskich miast jest Gdynia, ona ma klimat. Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, mieszkam na podkarpaciu :/ W Gdyni nigdy nie byłam, ale mam w planach odwiedzić. Bloga na pewno zobaczę!

      Usuń
  5. Ja tradycyjnie spędzam ferie w górach; na nartach :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudowne zdjęcia, cudownego miejsca, w którym jeszcze nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia, parę lat temu byłam w Trójmieście i bardzo mi się podobało! :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely photos ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Trójmieście, ale za każdym razem kiedy widzę Gdańsk, gdzieś na zdjęciach to mnie zachwyca! Muszę w końcu go odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ferie w mieście wcale nie muszą być takie złe jeśli znamy atrakcje swojego miasta. Ja w tym roku również spędzam wakacje w mieście i mam zaplanowany prawie każdy dzień. Chciałabym wraz ze znajomymi odwiedzić każdy escape room i z niego uciec. Grać z przyjaciółmi w gry planszowe i wcinać chipsy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis, uwiecznione przez Ciebie na zdjęciach miejsca są mi doskonale znane! Zwiedziłam w Gdyni już chyba wszystkie hotele. Trójmiasto ma bowiem już to do siebie, że zawsze można liczyć tam na moc atrakcji. Nie ukrywam jednak, że najlepiej wypoczywa mi się w moim ulubionym 4-gwiazdkowym hotelu w Gdyni, do którego często powracam wraz z rodzinką.

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane