Wyjazd z rodziną - o zgrozo, czy dobra zabawa?

by - 5:57 PM

Wiele z nas wyjeżdżało, lub nadal podróżuje z rodzicami, kuzynami, rodzeństwem. Mimo, że w większosci przypadków są oni dla nas najbliższymi osobami, potrafią bardzo irytować. Tak samo się czujemy, kiedy jesteśmy wspólnie na wycieczce. W tym poście wypowiem się co sądzę o podróżowaniu z rodziną. Zapraszam!


Ach, ta rodzina. Czego możemy się spodziewać na takich wycieczkach? 
Wszystkiego, a już szczególnie tego, co jest w punktach poniżej. 

1. Tu czy tam? Każdy chce zobaczyć coś innego. 


Znacie to uczucie, kiedy chcecie zobaczyć coś szczególnego w mieście, ale wasza siostra/mama pragnie iść gdzieś indziej? To niestety codzienność podczas podróży z rodziną.
Jeśli nie mamy jej ściśle zaplanowanej przez biuro podróży, wtedy powstają takie sprzeczki. Koniec końców - ostatnie słowo ma ten, kto płaci ;p

2. Podróż do celu nie jest już taka straszna!


Złapana guma? Problem z bagażem na lotnisku, a może choroba morska?
To wszystko brzmi strasznie i z pewnością przysporzy nas o zły humor, ale... Od czego jest rodzina? Będziemy mieli do kogo się zwrócić, a ta osoba z pewnością nam pomoże. Bo kto chciałby sobie zepsuć wypad?

3. Czujemy się bezpieczniej na miejscu.


Podróżowanie z osobami, które znamy i kochamy, z pewnością brzmi lepiej, niż samotny wyjazd. Na miejscu musimy zaaklimatyzować się w nowym otoczeniu przez jakiś czas. Z rodziną będziemy czuli się raźniej, a perspektywa wycieczek pod okiem innych z pewnością nas uspokoi.

4. Uśmiechnij się! Czyli ''fetysze'' niektóych rodziców.


Za każdym razem, kiedy wyjeżdżam z moją rodziną i chcę, aby ktoś zrobił mi zdjęcie, słyszę: ''Odwróć się, pokaż ząbki!''. Przy okazji wkradnie się nasz odwieczny wróg, tzw. palec, standardowo  beznadziejne wymiary, a na powtórkę nie ma co liczyć.

5. Wspomnienia do końca życia, opowiadane na imprezach okolicznościowych.


Chyba każdy z nas spotkał się z sytuacją, gdy na weselu/urodzinach rodzina opowiadała nasze historie z dzieciństwa. Z biegiem lat śmiejemy się z nich i dobrze wspominamy. To, co odwiedzimy z naszymi bliskimi, z pewnością na długo zostanie w naszej pamięci.


Ja uwielbiam jeździć z moją rodziną. Co prawda, często się kłócimy, ale mimo wszystko świetnie spędzamy czas.

A wy? Preferujecie takie wyjazdy, czy też nie? Dajcie znać w komentarzach.

Leonia

~
Przepraszam za brak postów w ostatnią środę, było to spowodowane natłokiem obowiązków związanych ze szkołą.
~

You May Also Like

8 komentarze

  1. Ja w sumie nie jeżdżę nigdzie z rodziną ale za to z chłopakiem wiele zwiedzamy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze uwielbiałam wycieczki rodzinne :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wyjazdy z moją rodziną. Są najlepsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubie wyjazdy z moją rodzina ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w dzieciństwie dużo podróżowałam z rodzicami a teraz rzadko wyjeżdżamy na wakacje ale jeśli już do nich dochodzi to bardzo się cieszę bo rzadko spędzamy czas wspólnie :)
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś co roku jezdzilam z rodzicami, ale teraz wolę ze znajomymi na obozy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię i wyjazdy z rodzinką, jak i bez niej :) Staram się zawsze widzieć jakieś pozytywy, bo wyjeżdża się przecież po to, żeby miło spędzić czas! :D

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane