PASJA - PODRÓŻE

by - 5:03 PM

Jeśli czytacie mojego bloga od dłuższego czasu, zapewne wiecie, że w lipcu 2016 roku, byłam w Londynie.
Wtedy był to dla mnie zwykły wyjazd, na którym miałam poprawić swój język angielski.
Dzięki tej przygodzie, nie licząc tego, że poznałam świetnych ludzi, odkryłam coś jeszcze.
Pasje, która stała się moim nałogiem.




Wszystko zaczęło się, od pamiętnego obozu do Anglii. Cała wycieczka zorganizowana została przez biuro Atas, które serdecznie polecam.
Jak dotąd byłam na dwóch wycieczkach zrobionych przez nich, a w lipcu pojadę na kolejną.
Więcej o tym opowiem w kolejnych postach.


Dotychczas byłam w 10 krajach, a przełom nastąpił w roku 2017.
Pobiłam wtedy swój życiowy rekord i odwiedziłam ich aż 6.
O swoich podróżach odbytych w ciągu 2 ostatnich lat, opowiem w następnych postach.


Jednak to nie tak, że moja pasja dotyczy tylko i wyłącznie miejsc a granicą.
Staram się podróżować również w kraju, odwiedzać różne ciekawe, polskie miasta.
W ciągu ostatnich 2 lat zobaczyłam ich około 16/17.


Staram się podróżować w różne miejsca, poznawać inne kultury i zwyczaje.
Korzystam z przeróżnych środków transportu, pakuję się w różne torby/walizki.
Jeżdżę w ciepłe miejsca, z morzem oraz plażą, ale także w ośnieżone góry i lasy.
Stawiam na różnorodność.


Co zyskuję dzięki podróżom?
Przede wszystkim cudowne wspomnienia, niezapomniane widoki oraz przeżycia.
Jeżdżąc za granicę, uczę się języka, mam szansę poznać osoby z innych krajów oraz nawiązać międzynarodowe znajomości (to m.in. oferują nam przeróżne biura turystyczne, tzw. wyjazdy językowe, o których z pewnością na tym blogu opowiem.).
Podróżując, czy to po Polsce, czy po przeróżnych krajach i kontynentach, mamy szansę odkryć inne, ciekawe kultury, zwyczaje, tradycje społeczności odwiedzanych przez nas miejsc.
Na wyjazdach poznajemy także inne osoby. Taka znajomość może nas spotkać w samolocie, w ośrodku gdzie się zatrzymujemy, w grupie np. na obozie. Sama tak poznałam wspaniałe osoby, z którymi mam kontakt aż po dziś dzień.
Zwiedzając zabytki, piękna przyrody, galerie sztuki, nie tylko uczymy się, ale także spędzamy wspaniale czas, bawimy się i korzystamy z życia.


Reasumując, podróże to naprawdę świetna sprawa, która nas rozwija i wzmacnia psychicznie.
Sama kiedyś nie lubiłam wyjeżdżać, nużyło mnie to.
Dwa lata temu, dzięki wycieczce do Londynu, zmieniło się to, a moje życie nabrało tempa.
Wiele osób boi się nieznanego, tak jak ja kiedyś.
Na tym blogu postaram się pokazać wam jak złamać blokadę, jak dobrze przygotować się do podróży, na co uważać w obcych nam miejscach, na co zwracać uwagę odkrywając cuda natury.
Z pewnością także, opowiem wam o moich przeżyciach, odwiedzonych miejscach.
Jeśli was to zainteresowało, to zapraszam do pozostania na tym blogu na dłużej.


Leonia


You May Also Like

8 komentarze

  1. Podróże są cudowne <3 dlatego zostaję tu na dłużej i obserwuje ;) ja też mam nowego bloga także zapraszam ;) ten na którym mnie odwiedziłaś może być nieaktywny za jakiś czas ;)
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam okazji zbyt często podróżować, ale wiem, że jest to cudowne :D
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetnie, odwiedziłas bardzo dużo miejsc! Też lubię podróże? Opowiedz coś więcej o tym biurze podróży Atas? :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością jeszcze pojawi się post o tym biurze na moim blogu:)

      Usuń
  4. Bardzo bym chciała przeżyć taki spontaniczny wyjazd :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podróże ale nie poświęcam się temu tak bardzo jak ty. Widzę, ze dobrze się przy tym bawisz wiec oby tak dalej :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez kocham podrozowanie i jestem niesamowicid wdzieczna, ze mialam mozliwosc odwiedzic tyle wspanialych miejsc i krajow ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam podróże, ale przez to, że jestem w tym osamotniona jeśli chodzi o moją rodzinę to nie zwiedziłam, niestety, zbyt wiele miejsc. Teraz jednak powoli zaczynam to nadrabiać, i niedługo również będę w Anglii!

    OdpowiedzUsuń

🌸 Odwiedzam każdy blog w komentarzu
🌸 Jeśli post Ci się spodobał, zapraszam do pozostawienia śladu po sobie (w postaci obserwacji albo komentarza)
🌸 Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
🌸 Komentarze typu ''Super post, zapraszam do mnie'' będą usuwane